Aktualności

Książki pojawiają się w soboty co tydzień lub co dwa tygodnie.
Zachęcam do współpracy - cz.alex[małpka]interia.pl im więcej recenzji tym więcej szans, że ludzie będą czytać książki :D
Pozdrawiam
Alex

niedziela, 23 marca 2008

"Hera moja miłość" - Anna Onichimowska


tytuł: Hera moja miłość
autor: Anna Onichimowska
wydawca:
Świat książki
liczba stron: 160
kategoria: dla młodzieży
seria: Lot komety
tłumaczenie: -

Wstrząsająca, znakomicie napisana opowieść dla młodzieży i rodziców, nie zawsze poświęcających wystarczająco dużo uwagi swoim dzieciom.

"Najgorsze, że ta historia zdarzyła się naprawdę. Przeczytałam jej krótki opis i od tej pory prześladuje mnie nocami. Nie uwolnię się od niej, póki jej sobie nie wyobrażę w najdrobnieszych szczegółach. Póki jej wam nie opowiem. Składam ten świat po kawałku, ponieważ lustro, w którym się kiedyś odbijał, rozpadło się w drobny mak. Bo wystarczy, że zabraknie jednego kawałka puzzli, a obraz nigdy nie będzie kompletny.

Długo się zastanawiałam, jaka powinna być ta książka. Odpowiedź znalazłam podczas rozmowy z pewnym narkomanem. Zdradzał mi bez oporów rozmaite szczegóły związane z ćpaniem, lecz gdy spytałam go o dom, okazało się, że »tego tematu poruszać nie będziemy«. Zdecydowałam się wówczas opowiedzieć o tym, co zwykło być milczeniem".

Anna Onichimowska


Książkę można wypożyczyć w bibliotece głównej przy ul.Rajskiej w Krakowie w dziale Młodzieżowym.

Część drugą stanowi książka "Lot Komety"

Brak komentarzy: