Aktualności

Książki pojawiają się w soboty co tydzień lub co dwa tygodnie.
Zachęcam do współpracy - cz.alex[małpka]interia.pl im więcej recenzji tym więcej szans, że ludzie będą czytać książki :D
Pozdrawiam
Alex

sobota, 24 października 2009

"Marley i ja" - John Gorgan


tytuł: Marley i ja: Życie, miłość i najgorszy pies świata
autor: John Grogan
wydawca: Wydawnictwo pierwsze
liczba stron: 343
kategoria: dla młodzieży
seria: -
tłumaczenie: Agnieszka Lis, Magda Papuzińska

Historia psa Marleya bawi i wzrusza do łez. Wreszcie poznasz własnego psa i sens własnego życia.

Marley, żółty labrador jest nieznośnym, rozbrykanym, krnąbrnym potworem. Wyleciał ze szkoły tresury za brak postępów. Demoluje dom i wyrywa ozdobne rośliny w ogródku, uwielbia pić wodę z miski klozetowej. A jednocześnie jest wiernym i niezawodnym przyjacielem, kochanym stworzeniem, które uczy swoich właścicieli, jak cieszyć się ulotnymi chwilami i co jest naprawdę ważne.

Ekranizację książki Johna Grogana wyreżyserował David Frankel ("Diabeł ubiera się u Prady"). W rolach głównych wystąpili: Owen Wilson i Jennifer Aniston.

2 komentarze:

Joanna Suwiczak pisze...

Świetna książki. Film również bardzo przypadł mi do gustu, tym bardziej, że występują w nim jedni z moich ulubionych aktorów.

Zapraszam do siebie na sekrety-ksiazek.blogspot.com

Wikka pisze...

Genialna książka, pełna wzruszeń, a jednocześnie czytając ją kładłam się ze śmiechu. Pozostaje w pamięci na długo, długo, długo po przeczytaniu. Opowiada o tym, co jest naprawdę ważne w życiu, a także o tym, ze pies nie patrzy na to, jaki jestjego właściciel. On po prostu go kocha takim, jakim jest. Dla tego pies to najlepszy przyjaciel człowieka. czytając "Marley'a" zrozumiałam sens życia. Naprawdę. Ja nie płakałam. Ja krzyczałam ze smutku, nie mogłam się opanować. Jak dziecko. To jedna z najsmutniejszych, a za razem najzabawniejszych powieści, jakie czytała. Idealny kontrast.